کــودکــانه

کــودکــانه
آخرین نظرات

یادم بمونه...

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲ ق.ظ
جمعه‌ی قبل، نمایشگاه نقاشی‌های علیِ عزیزم برگزار شد؛

نقاشی‌هایی که در طولِ یک سالِ اخیر کشیده بود و با مقواهای رنگی‌رنگی، پاسپارتو شده بود. 

یه جمعِ گرم و صمیمی از دوستانمون و بازدیدکننده‌های کنجکاو و بچه‌های هم‌سن و سال خودش؛ علی هم کلی هدیه‌های خوب گرفت.

بساط گپ و گفت و شیرینی و نسکافه و موزیک هم به راه بود.

روز شلوغی بود. کلی بدو بدو داشت. کلی با همه حرف زدم و توضیح دادم و پذیرایی و مدیریت کردم. شب که برمی‌گشتیم جسمم خیلی خسته بود ولی روحــــــــــم از شادی بال‌بال می‌زد...



  • مـامـانـی

نظرات (۳)

سلام

خدا قوت خانمی....
ما شاء الله چقده بزرگ شده... خدا حفظ کنه این آقا کوچولوی هنرمند ما رو

راستی عیدتون مبارک.

التماس دعا
عسیسسسسسم

کارت خیلی جالب بود
خیلی کارخوبی کردید
شما دارید به فرزندتون عزت نفس هدیه میدید.
من از شما بابت تربیت خوب تشکر میکنم.
حیف شد که من در مازندران سرسبز هستم وگرنه حتما میامدم و از نزدیک بشما و همسر گرامتان تبریک میگفتم بخاطر اینکه ارزش بزرگی نوگل زندگیتون میگذارید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی