کــودکــانه

کــودکــانه
آخرین نظرات

چند وقتی که نبودیم...

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۴ ب.ظ
سلام به دوستای خوبم.

به خاطر عدم دسترسی به نت و گرفتاری‌های معمولِ زندگی، مدتی ازین وبلاگ دور بودم.

مثلا یکی از مسایلی که این روزها به لحاظ جسمی و روحی، سخت مشغولم کرده،

پروسه‌ی جدا خواباندنِ علی در اتاق و تخت خودشه

که از هفته‌ی قبل شروعش کردم و حسابی پر زحمت و وقت‌گیره...

علی در تمامِ این روزها، قد کشیده و بزرگ‌ و باهوش و شیرین‌زیون‌تر شده.

گاهی حرفایی می‌زنه و کارایی می‌کنه که نفسم بند می‌ره از دوس داشتنش...

بگذریم. حالا هستم. :-)




  • مـامـانـی

نظرات (۳)

پاینده باشی مامان آذر مهربون.
پاسخ:
زنده باشی عزیز دلمـ !
خوش اومدین
پاسخ:
تو هم خوش اومدی عزیزمـــ !
من خواننده ی چراغ خاموش این وبم.عاااشق علی ام.
خیلی دوسش دارم.اگه میشه ازش عکس جدید بزارید
خدا واستون حفظش کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی