کــودکــانه

کــودکــانه
آخرین نظرات

جزیره‌ی کیـــــــــــش - مهر91

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۶ ب.ظ


(داخل هواپیما- در حالِ اوج گرفتن):

+وای! داریم از دنیا دور می‌شیم!


(داخل هواپیما- در حالِ فرود- با غش غشِ خنده و ذوق):

+وای خاله سحر! داریم سقوط می‌کنیم!


***

(روزهای مختلف- کنـــار دریا):

+دریا! می‌دونستی من عاشقتم؟


+من نیاز به یه بزرگتر و مسئول دارم تا ببردم تو آب!


+صدف رو بکاریم تو ماسه‌ها تا رشد کنه و دربیاد!!!


+دریا چقـــــــــــــدر باصفاست!


+چقدر قدم زدن کنار دریا خوبه!


+کنار دریا، چقدر امیدِ به زندگی در آدم ایجاد می‌شه!!!


+مامان! یه دوست پیدا کردم، اسمش مرغابیدِ!!! (مروارید!)


-علی! توی آب، خیلی جلو نرو. مراقب باش.

+چشم! رو چش و چارم!


+یه روشِ خوب برا شنا یاد گرفتم؛ پنجه‌هامو  فرو می‌کنم تو ماسه‌ها و پاهامو تکون تکون می‌دم!


***

(روزهای مختلف- هتل):

+مامان! مگه ما با هم قول و قرار نداشتیم که بریم دریا؟


+سعی می‌کنم کنار دریا با ملایمت رفتار کنم!!!


+وای! چه تابلوی قشنگی به دیوار آویزونه!



  • مـامـانـی

ثبت خاطرات

سفرها

نظرات (۸)

سلام
خوشحالم که وارد وبلاگ شما شدم
از لیست وبلاگ های بروز شده وارد شدم
ممنون می شم وبلاگمو با عنوانش لینک کنید
بروز هستم منتظر حضور سبز و نظر شما در مورد مطالب جدیدم. با نوشتار " چند اگر تا مشروعیت مخالفین سوریه" بروز هستم منتظر نظر شما در مورد این نوشتار
حتما سفر خوبی بوده با وجود فندق پسر:)
  • بهانه گیر
  • سلام
    ماشاء الله
    خدا حفظش کنه!

    نزدیکم نیستیم یک کم ازش حرف بکشیم!
    التماس دعا
  • خاله هاجر
  • الهییییییی قبونش بلم عسیس دلمو که انقدر شیرینه . خدایا حفظش کن
    سلام.خوبی؟؟؟

    میشه بگی کسی که دلش برا علی و مامانش تنگ شده باید دقیقا چیکار کنه؟؟؟
    خیلی افکار لطیفیه
    گاهی دلم می خواد دچار بچگی بشم وقتی حرفاشو می خونم
    .
    .
    .
    دوست دارم واکنشش رو ببینم وقتی بزرگ میشه و میاد توی این بلاگ حرفاشو می خونه
    ..
    حتمن حس فوق العاده ای بش دست میده
    برای معرفی بلاگتون توی بلاگم یه چند تا از پستاتون رو کپی کردم(مسلمن با ذکر منبع دیگه)
    اگه مشکلی بود برام نظر بذارید بر دارم
    کنار دریا، چقدر امیدِ به زندگی در آدم ایجاد می‌شه!!!

    مامان! یه دوست پیدا کردم، اسمش مرغابیدِ!!! (مروارید!)

    +چشم! رو چش و چارم!

    سعی می‌کنم کنار دریا با ملایمت رفتار کنم!!!

    وای! چه تابلوی قشنگی به دیوار آویزونه!(آخه تو رو چه به تابلو،فندقی

    همیشه میام ...سخنوری های این فندقی و میخونم قهقه میخندم...شما هم تشریف بیارید وبلاگم یه فندقی کم داره هااااا!!!

    همین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی